Trasiga relationer

Två lediga dagar och jag har bara varit hemma hela dagen i min pyjamas. Det har blivit min grej att återhämta mig så. Jag trivs så gott hemma. Sysselsätter mig med att titta på olika youtube vloggare som jag följer. Bara är. Jag prioriterar mig själv och min hälsa på det viset. Jag behöver inte ränna runt på stan och spendera tid på att bli utmattad. Jag skulle behöva ringa upp C för hon har försökt nå mig många gånger om och jag misstänker att det handlar om att min mor försökt nå mig och jag har tagit lite avstånd den senaste tiden. Det är så mycket tankar och känslor kring att ha en relation med min mor.
 
I somras så träffade jag henne och min syster för första gången på många år efter att jag satt paus på relationen. C tyckte det var dags att träffas men innerst inne ville jag inte. Vi möttes varav min syster sa att jag inte skulle berätta för någon att vi setts. Jag svarade ok men fy vad besviken jag blev. Där och då kände jag att det här får vara. Vi fikade tillsammans sedan åkte vi ut med C till hennes fäbod. Vi tog några kort. C frågade min syster hur det var med hennes pappa allstå min styvfar. Jag ville bara spy så kände jag. Ska jag verkligen behöva vara i sammanhang där jag ska höra talas om min styvfar. Svar nej känner jag med hela mig. Den här hemska människan som skadat mig så enormt. Fy! Min mor babblade på om att hon ångrade så mycket att hon inte följde med på kryssningen med dem. Allvarligt så sjukt det är. Jag vet inte om jag vill ha någon kontakt. Jag hade panikångest attacker dagarna efter det här mötet. Det är allt det här som snurrar runt just nu.
 
Till något annat så har jag beställt sjalar några i jersey tyg och en i chiffon samt några svala undersjalar. Hautehijab har massor av fint och bra kvalité. Kan verkligen rekommendera dem dock lite dyrt men helt klart värt pengarna och det är ju inte varje månad man shoppar loss. Jag har alltså efter många år äntligen konverterat. Följt mitt hjärta. Det får jag blogga vidare om senare... Nu blir det middag.
(null)
Från hautehijab
 
Fyndat på eBay