Mitt egna värde

Efter allt så märker jag på mig själv att det skett en förändring. Jag tar inte vad som helst längre. Jag sätter stop för allt det som jag anser är inte ok gentemot mig själv och det gäller allt och alla. "Jag är värd det här och detta förväntar jag mig..." ja ungefär så. Jag är värd att bli respekterad och gör inte människor det så får de höra det från mig också. Nolltolerans gällande att bli behandlad illa. Inte ok någonstans. Jag ska ha massor av självrespekt och ge mig själv den kärlek som jag faktiskt är värd💗Det är det jag lär min dotter också och jag är så stolt över henne, över hur stark hon är i sig själv. Jag ser hennes styrka redan nu.
 
Mitt tangentbord på datorn började helt plötsligt från ingenstans att fungera igen, jag som nästan var på väg att köpa en ny. Sicken tursing. Lycka!
 
*¨*¨*Tacksamhetslista*¨*¨*
💘Glad över dottern, tänk att jag har en så fin liten tjej.
Java i min kopp på morgonen, doften av kaffe som sprider sig i hemmet.
Mitt fina hem, så tacksam över mitt hem
Min underbara man Z, han är bara så snäll och underbar💗
Tacksam över den där lilla utflykten vi gjorde förra helgen till sjön, det var mysigt.
Tacksam över te stunderna på kvällarna med Z, det bästa på hela dagen att sitta ner med varandra och prata.
Jag är bara så glad över livet!