⭐️Andra advent ⭐️

Två dagar av värk och migrän som nu äntligen släppt. Känner mig rätt sliten och försöker bara ta det lugnt. Ingen stress och inga måsten. Glad att jag arbetar kväll imorgon så jag kan om jag behöver gå hem och sova efter att ha lämnat dottern eller om jag har kraften att ta mig till Hagabadet. Få se hur dagsformen är imorgon. En dag i taget. Nytt om jobbet så är det att jag blir kvar ett tag till. Det går verkligen upp och ner det där. Men på något vis börjar det kännas lite bättre så jag har lite hopp ändå. Sen är det bra arbetstider och det får mig att stanna kvar, jag slipper jobba journätter och det betyder mycket det.

Idag ska jag gå med dottern på "jul på Liseberg". Förra året gick vi aldrig och vi har ju alltid haft som lite av tradition att gå dit den här tiden. Blir bara hon och jag, lite egen tid för oss två❤️ Alltid så fint där med alla dekorationer och ljus.
Glad andra advent önskar jag er⭐️

(null)