Shoppa loss

Fått tips om en sida som säljer fantastiska sjalar Hautehijab. Beställde tre stycken i så fina färger och en sjal att ha under som ska vara sval. Har även shoppat loss på Sabaahs Boutique. Rekommenderar verkligen den sistnämnda, så nöjd med alla mina sjalar därifrån. Ska uppdatera er sedan om sjalarna från Haute hijab🥰 Modenisa är ett Turkiskt klädföretag även de säljer fantastiskt fina kläder.

Jag har ju konverterat efter många år. Äntligen. En 10 års process till att landa i det som är rätt för mig.  Men allt får ta sin tid. Jag ber en till två gånger om dagen än så länge utav de fem obligatoriska bönerna. Det mest svåra är omgivningen, vad folk ska tänka, tycka, uttrycka och hur jag ska hantera det och deras känslor. Religionsfrihet har vi men hur är det i verkligheten, inte alls så fint. Men jag har ju ändå alltid varit väldigt stark i min tro sedan jag var barn och det är ingen som ska "röra" det. Tron är min. Jag får stå stark i allt som kommer i min väg. 

(null)