Ska tänka mer på mig själv

Andra gången jag tänker att jag ska säga upp mitt hagamedlemskap. Men så vaknade jag på morgonen och tänkte det är det enda jag har för min egen skull och något jag tycker om. Jag behöver det för min egen skull oavsett hur många gånger jag går dit eller inte. Bara jag går dit en gång så är det näring för själen dock hoppas jag att jag ska finna kraften att gå dit lite mer. Speciellt nu när jag ska ha semester en vecka. Det var ju tänkt att vi skulle resa en vecka till Grekland men tyvärr så var jag tvungen att avboka och förlorade massor av pengar. Andra läropengen för i år och jag känner mig ledsen och arg på mig själv för att jag är så givmild som jag är. Det uppskattas inte av alla tyvärr. Men strunt i det tänker jag. Jag ska ta vara på min semester genom att gå massor på hagabadet, gå på bio, fika och bara vila. Göra sådant som jag behöver.
 
Jag lovar att från och med nu tänker jag tänka mer på mig själv. Jag har lärt mig nu.