Höst semester

Hemma igen efter en vecka på Kos i Grekland. Vi kom iväg ändå. Vi två behövde verkligen komma iväg lite på tu man hand utan barn. Bara ägna tid åt varann. Långa promenader, sol och bad. Maten var sådär i Grekland, samma mat på alla restauranger utbudet var ingen stor hit hos varken mig eller mannen. Hotellet var en total flopp, Phillippion, åk inte dit. Hotellet var mer som ett vandrarhem och att det var 14000kr i rabatt hos appollo vilket skämt. Bilderna av hotellet stämmer inte överens med vad som utlovas. Med rabatten trodde man att vilket lyxigt hotell man ska komma till 😂😂😂Ving är helt klart bättre att resa med enligt min erfarenhet.

Men ändå är jag tacksam över dessa fina dagar vi spenderade där. Sol är näring för själen. Nu orkar vi kämpa på lite till med vardagslivet och dess bekymmer.
Kos stad, Greece ☀️🌴💦

Vackra solnedgång



#1 - - Anonym:

ÅHH kos den ön har en speciell plats i mitt hjärta, min mamma bodde där i 14 år så har varit där mkt :) men hon finns inte mer men alla fina minnen, vi reser oftast med apollo och är nöjda, men även tui ving har jag ej rest med ännu ...önskar dig en härlig o skön lördag kram på dig <3

Svar: Vi hade lite otur med hotel men ändå vi hade de ju super trevligt utomhus där man ska vara och njuta🤗🌴☀️
faboloustinis.blogg.se

#2 - - Michaela:

Åh vad mysigt! :)

Svar: Ja det var fint att komma iväg på lite semester såhär precis innan riktiga mörkret kommer (vintern) 🌸
faboloustinis.blogg.se