Lite av vår sommar

Sommaren har varit lite upp och ner. Blev inte riktigt som vi tänkt oss så vi fick svida om lite. För mig har det varit mycket bearbetning och fokus på att lösa problem som dykt upp. Sommaren 2018 då jag var kraftlös och yr ja lite så när jag kommer tänka tillbaks. "Hur har semestern varit?" Ja katastrof men jag kommer väl svara bra. Jag ska inte måla allt svart för visst finns det bra stunder. Jag gjorde mitt bästa av allt och jag försökte så gott jag kunde att göra bra saker för min dotter. Sommarveckan hos C var bara gott för själen. Jag behövde landa hos henne och få lite god vägledning. Hon är alltid så fin att tala med. Jag lämnar över till Gud och ber om vägledning.

Imorgon börjar jag jobba igen. Vilket känns både och. Hoppas jag min kropp och själ orkar med. Jag behöver lugn och ro omkring mig för att orka med och det har ju minst sagt varit lite för rörigt ett tag. Att leva livet i storm har för längesedan blivit väldigt obekvämt. För var jag van vid det destruktiva och stormiga men jag vill bara ha lugn och ro i mitt liv. Det där stilla livet är av stort värde.

Sommar på landet