Söndag alldeles för fort

Köpte med mig god sallad från espresso house i fredags med pasta och fetaost. Ska tänka mer på vad jag äter på mitt jobb eftersom vi är så glada i mat hemma 🙃 Jag är sjukskriven 25% en månad nu och det har varit behövligt dessa två månader med sjukskrivning. Och jag har ju verkligen tagit till vara på tiden och gett näring till själen.
 
Söndag igen, hela veckan har gått så fort. Dottern har skolavslutning på Tisdag och precis som förra året jobbar jag även denna gång. Känns otroligt trist! Att jag inte kan var där och se henne när hon ska sjunga och dansa. Hon ska vara med i talang även i år. Förra året sjöng hon och var så duktig. Jag är så stolt över henne ❤Hoppas jag kan ta en timme komp. Man känner sig så rutten när ens barn vill att man ska komma och man inte kan.
 
Har lagt in intresse på en fin lägenhet lite närmare dotterna skola. Hoppas verkligen att vi ska få den. Uteplats å allt. Perfekt när man har barn och speciellt om vi får en liten en till en vacker dag framöver. Håll alla era tummar och tår, be alla böner ni bara kan för att det går vägen 🙏 All kärlek till er.