lite nytt

Gjort om bloggen och lagt till mina favoritfoton i header. Foton som betyder mycket för mig. Landet hos Carin som betyder lugn och återhämtning. Så många gånger som jag åkt dit med T för att bara vara, det har betytt mycket för mig och för dottern. Dock önskade jag att jag kunde hitta tillbaks till det där lugnet i vardagen som jag hade förr och inte bara hitta till det på semestern. Å andra sidan ska man väl inte vara för hård mot sig själv heller eftersom livet tuffar på med alla måsten och fler måsten med barn och nytt jobb. Känns dock som man knappt kan andas ibland.
 
Jag har haft svåra ångestattacker den senaste tiden. Ångest kan jag få när något är fel i livet och jag kan även få det när positiva ändringar sker sådant där som är normalt som jag inte är riktigt van vid...som att sätta gränser till exempel. Det har jag gjort i en vänskapsrelation. Jag gjorde ett avslut då jag upptäckte något som inte var bra för mig. Plus att jag fått lite mer att ta tag i på jobbet vilket också sätter lite mer press på mig. Dock älskar jag pedagogarbetet. Men just nu så längtar jag bara efter att få lite semester vilket sker i slutet av juli, "bara" en månad kvar.
 
Idag ska vi iväg och rensa mannens lägenhet då han ska hyra ut den i 1 år. Vi har ju varit tilllsammans varenda dag sedan vi träffades i 10 månader och ganska onödigt att betala för två lägenheter. Vi har bestämt oss för att satsa på vår relation, det känns så bra. Detta är mannen jag ska vara med och leva med för resten av mitt liv ❤kan inte se mig själv en enda dag utan honom. Mitt hem är hans hem och nu blir det vårat hem 💞