Kämpar på

Livet kommer både med gott och ont. Just nu går vi igenom något svårt men vi kommer ta oss igenom det. Och en dag ser vi bara tillbaks på allt det här som en något tufft som kom och gick. Det är bra underligt ibland hur livet kan ta sådana snabba vändningar och hur allt kan vändas upp och ner. Bara sådär. Men jag har gud i hjärtat och jag tror på att det finns en större plan med allt. Man får bara hålla fast sig i tro och tillit till att allt är som det ska vara.

Dock är jag rädd för att vi inte ska mäkta med. Att allt ska brista, gå sönder av den stress och oro vi går igenom tillsammans. Men vi försöker så gott vi kan att stärka varandra eller kanske mest jag som stöttar upp. Men det är så det ska vara när man älskar någon. Man ska stå kvar i nöd och lust. Förhoppningsvis får man tillbaka detsamma en dag om man behöver den andre. För så är det inte i alla relationer kan jag säga. Risk för att människor blir egoistiska när de blivit sårade/svikna på det viset och att man börjar tänka endast på sig själv och sina egna behov i kommande relationer. Risk att man själv börjar utnyttja människor när man blivit det själv. Men jag har lyckats behålla mig själv, mitt goda hjärta trots att jag blivit sviken bakåt i tiden. 

Frukost på balkongen medan dottern fortfarande sover, egen tid för en stund.

Älskar dessa mönster orm och leo. Blir fint på❤️