Julklapp 🎄

Sista personalmötet och vi fick vĂ„r Ă„rliga julklapp. Kul att man sjĂ€lv fĂ„r vĂ€lja vad man vill ha. Jag valde glas frĂ„n Orrefors. VĂ€ldigt fina. Fick endast tvĂ„ sĂ„ jag ska passa pĂ„ att shoppa loss pĂ„ tvĂ„ stycken till pĂ„ cervera dĂ„ de har lite julrabatt pĂ„ just dessa. Till annat sĂ„ kanske jag Ă€r pĂ„ vĂ€g mot nytt jobb Ă€ndĂ„. Vi fĂ„r se. Jag har efter första intervjun blivit kallad till att göra ett arbetspsykologiskt test sen kan man gĂ„ vidare till intervju nummer tvĂ„. Tar över en timme att göra testet sĂ„ jag sparar det till ikvĂ€ll. KĂ€nns vĂ€ldigt stort det hĂ€r. Men kul! Vi fĂ„r se vart det tar vĂ€gen. Jag slĂ€pper det lite fritt. Det fĂ„r landa dĂ€r det landar. Jag hoppas jag kan finna en riktigt bra arbetsplats att trivas pĂ„. Det Ă€r nummer ett för mig att trivas och ha arbetsglĂ€dje i hjĂ€rtat.

(null)