Tid för mig själv

Jag har gjort så mycket bra saker för mig de senaste veckorna som jag mått gott på. Jag har badat, simmat, tagit promenader, pratat med mina vänner igen som jag saknat. Jag behöver verkligen ge mig själv mer tid och mer utav det som jag tycker om. Ofta gör jag så mycket för andra och finns till för min man, för min dotter och för mitt jobb. Medan jag själv har hamnat lite på sista plats. Men jag behöver ta tillbaks min egna första plats igen. Behöver tänka mer på mig själv. För det är verkligen helt underbart när jag är där på hagabadet.
 
Det är underbart när jag tar tid till mig själv. Och det är behövligt i den situationen som vi befinner oss i nu som är fruktansvärt svårt för båda, vi går ju igenom en kris som kommit in utifrån. Jag inser ju att jag behöver få lite distans i det och inhämta kraft för mycket kraft har gått åt att stå bredvid och se när den jag älskar lider. Och även jag lider i det. Även jag finner det svårt och jag ska inte förringa mina egna känslor. Jag har hjälpt mycket, gett mycket stöd åt min man men jag förstår att även jag behöver mitt. Jag hoppas den här stormen är över snart så att livet kan ljusna igen för oss båda ❤